Hopp til innholdet

Kjøpsvilkår

Betaling:

Produkter betales ved bestilling med VIPPS,  VIPPS Hurtigkasse, Klarna faktura eller delbetaling.

Klarnas betalingsmetoder

I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, tilbyr vi følgende betalingsmetoder. Betalingen går alltid direkte til Klarna.

  • Faktura: Forfallsdato er 14 dager fra tidspunktet varene er sendt ut. Faktura vilkårene finner du här.
  • Konto: Klarna Konto er en rammekreditt fra Klarna som gir forbrukere mulighet til å betale sine kjøp i månedlige avdrag med 1/24 (minimum 95 NOK) av totalbeløpet. Mer informasjon om Klarna Konto, samt alminnelige fakturavilkår og standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du her.

Klarna: Kjøp nå – betal senere!

Vilkårene for “Betal senere” gjelder når du kjøper varer, billetter eller tjenester, og velger å betale senere.

Når du velger å betale senere, tilbyr vi deg å betale innen 14 dager fra forsendelsen av dine varer, eller datoen for bestilte tjenester. Klarna Bank AB (“Klarna”) vil overta betalingskravet fra butikken, men butikkens kjøpsvilkår vil fortsatt være gjeldende. Klarna vil sende deg betalingsinstruksjoner, slik at du kan betale direkte til Klarna. For kontaktopplysninger og mer informasjon, kan du gå til klarna.no.

Motta varene før du betaler 

Klarna tilbyr deg kjøpersikkerhet, hvilket betyr at du blant annet ikke behøver å betale før du har mottatt ditt kjøp. Klarna vil også hjelpe deg dersom det skulle oppstå noen problemer med kjøpet.

Ytterligere informasjon: https://www.klarna.com/no/beskrivelse/.

Kostnader og avgifter 

Vi tar en fakturaavgift på 0 NOK per kjøp. Dersom betalingen ikke registreres innen satt forfallsdato, vil det tilkomme et purregebyr på 70,00 NOK samt forsinkelsesrente på 9,25 %. Ved fortsatt utelatt betaling sendes et inkassovarsel med nytt purregebyr. Kravet blir deretter sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe.

Kredittsjekk og behandling av personopplysninger 

Hvis du velger å betale senere, vil Klarna gjøre en kredittvurdering, og du vil da motta en e-post om dette. Klarna behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle våre forpliktelser i denne avtalen og for ytterligere årsaker spesifisert i vår Personvernerklæring. Personvernerklæringen kan du finne her eller på vår hjemmeside, og ved å bruke Klarnas tjenester bekrefter du at du har lest denne erklæringen. Vi behandler dine personopplysninger for å blant annet utføre identifisering, kundeanalyse, kredittbedømminger, markedsføring og bedriftsutvikling. Vi kan også overføre dine personopplysninger til utvalgte partnere (slik som kredittopplysningsbyråer) som kan være etablerte utenfor EU/EØS. Du finner mer informasjon om vår deling av dine personopplysninger, dine rettigheter i forhold til dette, hvordan du kan kontakte oss dersom du har spørsmål eller hvilke myndigheter du kan kontakte angående klager i vår Personvernerklæring.

Last ned ovenstående informasjonen her.

Leveranser av dine varer fra Hockeypartner Norge:
Vi ønsker selvfølgelig å levere varen så raskt som mulig. Hvis vi har varen på lager, har vi som mål at varen sendes innen to virkedager. Skulle produktet ikke være på lager, kan det ta lengre tid. Hvis varene ikke er i vårt lager, vil vi følge opp din bestilling, ta kontakt med deg og sende så snart vi har varene på lager igjen. Vi tar forbehold om lagerbeholdning og utsolgt vare hos vår leverandør. Hvis du ikke vil vente, kan du selvfølgelig avbestille.

Velger du lokal levering kommer vi til å ta kontakt med deg på telefon for å gjøre en avtale.

Avgifter:
Fraktgebyr ved forsendelser i Norge beregnes ved bestilling av varer ved bruk av fraktguiden til Bring.

Ved bestilling ut av Norge må du ta kontakt før bestilling for å avtale fraktpris.

Angrerett:
Alle bestillinger gir rett til åpent kjøp i 14 dager med full retur og bytterett. Produktet må ikke brukes.

Returnerte varer må pakkes godt og returneres som en vanlig pakke, ikke postoppkrav. Skyldes returen eventuelle feil fra vår side, vil vi refundere fraktkostnadene dine.

Reklamasjon:
Vi ønsker å gjøre deg som kunde fornøyd, men det kan selvfølgelig oppstå feil. Hvis det er feil i varen, vennligst informer oss omgående. Du kan ringe eller skrive til oss.  Skyldes feilen oss, får du pengene tilbake for varen, eller om ønskelig en ny feilfri vare. Ved en reklamasjon gjøres det en undersøkelse av produktet. I enkelt tilfeller kan det være at vi må sende klagen videre for undersøkelse hos leverandøren.

Dine meninger som kunde er høyt verdsatt, så vær vennlig å kontakte oss for meninger, spørsmål eller bekymringer.